REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
„Mój zawód- moja przyszłość”
1. Cele konkursu
Celem konkursu jest rozwijanie i kształtowanie wśród młodzieży zainteresowania fotografią, oraz promocja zawodów branży gastronomicznej: technik usług kelnerskich, technik żywienia i usług gastronomicznych, technik hotelarstwa. Ponadto celem konkursu jest również rozwijanie wśród młodzieży umiejętności obserwacji, dokumentowania i interpretacji otaczającego nas świata.
2. Temat konkursu
Zadanie konkursowe polega na przedstawieniu swojego zawodu za pomocą jednego zdjęcia.
3. Zasady konkursu:
Czas trwania konkursu: od 26.05.2023- 7.06.2023
Przedmiotem konkursu są prace fotograficzne, przedstawiające wyuczony/wykonywany zawód.
Aby wziąć udział w Konkursie, należy przesłać na adres emailowy mcebulak.niemiecki@gmail.com zdjęcie prezentujące (w dowolny sposób) swój zawód,
w terminie do 7 czerwca 2023r.
Zdjęcie może przedstawiać uczniów (maksymalnie 5 osób na zdjęciu) podczas wykonywania pracy lub w sposób twórczy prezentować zawód wykonywany podczas praktyk/zajęć praktycznych.
Dodatkowo autorzy zdjęć i osoby występujące na zdjęciach otrzymają punkty plusowe, ponadto autorzy zdjęć otrzymają dyplomy za udział w konkursie.
W ramach promocji szkoły wybrane zdjęcia zostaną wykorzystane w materiałach i działaniach promocyjno-upowszechniających.
Zgłoszenie fotografii do konkursu przez uczestników oznacza akceptację warunków konkursu określonych w niniejszym regulaminie oraz jest jednoznaczne z oświadczeniem, iż fotografia złożona w konkursie została wykonana osobiście.
Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem przez osoby uczestniczące zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu (ustawa o ochronie danych osobowych z dn.29.08.1997 r. Dz.U. Nr 133 poz.833 z pózn. zm.).
– technika wykonania fotografii jest dowolna
– jeden autor przesyła 1 zdjęcie na adres e-mailowy: mcebulak.niemiecki@gmail.com
– prace należy opisać /tytuł pracy, imię i nazwisko autora, klasa
4. Kategorie wiekowe
– konkurs kierowany do wszystkich uczniów Zespołu Szkół
5. Ogłoszenie wyników i nagrody
– oceny prac dokona profesjonalne JURY, powołane przez Organizatora (1 nagroda) oraz publiczność (Głosowanie przez oddawanie lajków na portalu społecznościowym Facebook (2 nagrody).
– decyzje JURY są ostateczne
– wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły
- zwycięzcy otrzymają dyplomy i nagrody
Organizatorzy:
Marta Cebulak i Anna Trawka